Besplatni savjeti i načini kako da digitalno transformišete svoj biznis

Pridružite nam se u našim digitalnim obukama koje možete pronaći na YouTube-u i saznajte kako da primjenite digitalne koncepte za još bolje poslovanje.

1. Uvod u digitalnu transformaciju za zaposlene u MSP

Sadržaj webinara:

– Digitalna ekonomija
– Pojam i kontekst digitalne transformacije
– Mini-studije slučaja

Predavač:

Momir Đekić, sertifikovani konsultant za digitalnu transformaciju sa decenijskim iskustvom u
poslovnoj analizi, dizajnu, implementaciji složenih IT sistema u javnom i realnom sektoru.
Nakon završenog Elektrotehničkog fakulteta u Beogradu, Đekić je završio poslovnu školu na
Bledu u Sloveniji, vodio je tehničke i poslovne timove u korporacijama i startapima. Dugogodišnji
je kolumnista i novinar Sveta kompjutera.

Sjajno uvodno predavanje o digitalnoj transformaciji i njenom značaju u primjeni novih poslovnih
modela. Kao što možemo naslutiti iz samog naziva, digitalna transformacija podrazumijeva
mijenjanje srži i osnove organizacije, njihovih dosadašnjih poslovnih modela korištenjem raznih
digitalnih tehnologija.

Više o ovoj temi saznajte u videu koji slijedi:

2. Poslovni modeli kao osnova digitalne ekonomije

Sadržaj webinara:

– Poslovni model, pojam, kontekst, upotreba
– Savremeni alati – BMC, VPC

Predavač:

Momir Đekić, sertifikovani konsultant za digitalnu transformaciju sa decenijskim iskustvom u
poslovnoj analizi, dizajnu, implementaciji složenih IT sistema u javnom i realnom sektoru.
Nakon završenog Elektrotehničkog fakulteta u Beogradu, Đekić je završio poslovnu školu na
Bledu u Sloveniji, vodio je tehničke i poslovne timove u korporacijama i startapima. Dugogodišnji
je kolumnista i novinar Sveta kompjutera.

Opis:

Poslovni model je način na koji preduzeća zarađuju novac i imaju ga svi koji nešto rade. Međutim,
mnoga preduzeća nisu svjesna svog poslovnog modela, niti razumiju razloge svojih povremenih
uspjeha ili neuspjeha.
Cilj upotrebe poslovnog modela je u razmišljanju na drugačiji način od dosadašnjeg, zadržavajući
potrebu da se kreira vrijednost za korisnike i donesu rezultati poslovnoj organizaciji.
Budući da su poslovni modeli temelj uspjeha preduzeća u dinamičnom konkurenstkom okruženju
potrebno ih je često mijenjati, a njihovo razumijevanje je važno kako bi preduzeće dalo adekvatan
odgovor na promjene na tržištu. Nijedan startap nije propao zbog toga što je imao lošu ideju ili što
su imali loše ljude ili neadekvatnu podršku, oni su propali jer nisu pronašli održiv poslovni model.
Sve što ste htjeli znati o poslovnim modelima poslušajte u videu koji slijedi:

3. Digitalizacija poslovnih procesa

Sadržaj webinara:

– Informatizacija i digitalizacija
– Digitalizacija i digitalna transformacija
– Temeljni informacioni sistemi (ERP, CRM, DMS, …)
– Cloud computing

Predavači:

– Petar Donić, konsultant za digitalnu transformaciju pri Centru za digitalnu transformaciju
Privredne komore Republike Srbije
– Srđan Bundalo, predstavnik kompanije m:tel

Opis:

U svakodnevnoj komunikaciji susrećemo se s nizom pojmova iz digitalnog svijeta. Kako
razlikovati digitalizaciju i digitalnu transformaciju? Zašto se toliko govori o digitalnoj
transformaciji? Kako započeti proces digitalizacije? Na šta je potrebno obratiti pažnju? O ovim i
mnogim drugim pitanjima u vezi sa digitalizacijom poslovnih procesa saznajte u sljedećem videu:

4. Metodologija digitalne transformacije

Sadržaj webinara:

– Korisnik u centru poslovanja
– Humano-centrični dizajn

Predavač:

Filip Milinković, konsultant za digitalnu transformaciju u okviru Telegroup Inovation.
Fokus njegovog djelovanja je pomoć preduzećima u pronalaženju potreba korisnika na bazi kojih
nastaju novi tehnološki proizvodi i usluge te kreiranje digitalnih strategija. Radio je na mnogim
projektima, a naročito je ponosan na startap projekat koji radi u industriji muzičkih spotova,
oglašavanja, filmskoj industriji.

Opis:

U današnjem turbulentnom poslovnom okruženju, preduzeća se suočavaju sa brojnim izazovima,
a najbolje posluju ona preduzeća koja se najbrže prilagode tržištu stavljajući pri tom korisnika u
centar poslovanja. Ovo podrazumijeva razumijevanje i kreiranje rješenja na esencijalne izazove
korisnika, pružanje vrijednosti korisnika na kanalima i mjestima gdje se nalaze konstantne transformacije proizvoda, usluga i poslovnog modela. O tome kako istražiti potrebe korisnika i inovativnom načinu razmišljanja i metodologiji Design thinking-a saznajte u ovom videu:

5. Razvoj digitalne strategije

Sadržaj webinara:

– Aspekti digitalne transformacije poslovnih organizacija
– Ciljevi
– Aktivnosti

Predavač:

Filip Milinković, konsultant za digitalnu transformaciju malih i srednjih preduzeća na
projektima inovacija. Fokus njegovog djelovanja je pomoć preduzećima u pronalaženju potreba
korisnika na bazi kojih nastaju novi tehnološki proizvodi i usluge te kreiranje digitalnih strategija.
Radio je na mnogim projektima, a naročito je ponosan na startap projekat koji radi u industriji
muzičkih spotova, oglašavanja, filmskoj industriji.

Opis:

Kreiranje digitalne strategije predstavlja jedan od najbitnijih koraka za uspješno poslovanje. O
tome kako kreirati digitalnu strategiju, koji pristup odabrati, kako voditi poslovne eksperimente i
mnoga druga važna pitanja saznajte od Filipa Milinkovića u ovom videu: