Nordeus #meetup – uspješna startup priča
U petak 10.maja 2019. godine u QLab-u održan je sedmi Playground meetup. Gost je bio Tomislav Mihajlović, CMO Nordeus-a. Kroz zanimljivo predavanje, Tomislav je u uvodnom dijelu govorio o današnjoj poziciji Nordeusa na gejming sceni zahvaljujući činjenici da sportska igra za mobilne uređaje Top Eleven postoji već deset godina uz 200 miliona registrovanih korisnika. U razgovoru se osvrnuo i na početak svoje karijere, kako je postao član Nordeusa te kako je okruženje reagovalo na činjenicu da mladi ljudi pokušavaju da pokrenu vlastiti biznis i kreiraju video igru u Srbiji.
Tomislav je govorio o fazama razvoja kompanije i igara, kako su donosili odluke te kako su se nosili sa greškama koje se dešavaju u radu. Jedna od njihovih odluka koja je impresionirala je angažovanje Žoze Murinja kao zaštitnog lica Top Elevena. U tom trenutku popularna igra imala je preko 10 miliona mjesečno aktivnih korisnika, a njihov izbor je bio jasan, željeli su nekoga ko svojim znanjem i iskustvom simbolizuje najboljeg trenera na svijetu.
Za Nordeus je interesantno da su postali uspješna kompanija bez investicija, da su se oslanjali isključivo na ušteđevine osnivača. Taj princip su zadržali do danas kada nastoje da održe status potpuno nezavisne kompanije. Prisutni su imali mogućnost da čuju više i o ostalim Nordeusovim igrama kao što su Spellsouls i Sportster, kao i o igrama koje su u najavi, Golden Boot i Heroic.