Validacija biznis ideje. Evo zašto je to nezaobilazna tema!
Na četvrtom Playground meetup-u Luka Prišunjak je održao zanimljivo predavanje na temu kako saznati da li je ideja za koju mislite da može promjeniti svijet zaista takva. Kroz priču o svojim uspjesima i neuspjesima, na jednostavan način je objasnio kako otkriti šta od ideje vaš budući korisnik zaista treba i želi.
Prvi dio meetup-a je posvetio priči o IDEALAB tehnološkom inkubatoru koji pored toga što je najstariji ima i zavidan rekord od preko 45 IPO-a i kupovina, a među kojima su i Google, AOL, AirBnB. Objasnio je kratko njihove indikatore za uspjeh, a iz svog iskustva potvrdio da je tajming zaista među najvažnijim.
U drugom dijelu je pokazao koliko je važna propozicija vrijednosti (Value Proposition) za budućeg korisnika biznisa, a kroz praktične primjere prikazao kako jeftinim i jednostavnim alatima provjeriti hipotezu vrijednosti biznis ideje, kako bi što brže i povoljnije došli do saznanja šta je to dodatna vrijednost koju vaša ideja nosi.
Takođe, dan nakon meetup-a je održan i drugi modul za sve učesnike Playground izazova, gdje su polaznici imali priliku da svoje ideje kroz sve alate i praktično testiraju.
Za više informacija pogledajte prezentaciju koju možete preuzeti ovdje.
Vidimo se opet :)