m:tel Playground – kako uspješno brendirati startup?
Pogledajte
Pogledajte razgovor sa Srećkom Šekeljićem, stručnjakom za marketing i razvojem brenda, koji donosi bogato iskustvo kako iz ugla velike korporacije, tako i iz ugla uspješnog startupa.
Dugoročno razmišljanje za startape, koji još uvijek traže svoj proizvod i tržište, a pri tome su ograničeni sa finansijskim i ljudski resursima, predstavlja veliki izazov.
Upravo na našem novom druženju možete dobiti odgovor na pitanja, kada startap treba da počne sa razvojem strategije marketinga, na šta treba obratiti pažnju prilikom razvoja brenda, kako komunicirati poruke korisnicima na najbolji način, kako i da li razmišljati o brendiranju dok još biznis traži svoje mjesto na tržištu, odnosno kako razviti širu viziju biznisa da brend odgovara bez obzira na to kako razvijamo biznis.
Srećko Šekeljić je posebno interesantno iskustvo u ovoj oblasti stekao kao menadžer eksternih komunikacija OTP Banke u Srbiji gdje je radio na organizaciji hakatona za fintech startape, te savjetovao veliki broj timova u primjeni novih tehnologija i strategija u marketingu i komunikacijama. Sa druge strane kao marketing menadžer u Daibau kompaniji, koja stoji iza istoimene online platforme za povezivanje igrača u građevinskoj industriji, stekao je posebno iskustvo u tehnološkom startapu okrenutom ka tradicionalnoj industriji.